Zasady przyjmowania, rejestrowania oraz załatwiania skarg i wniosków .
Dyrektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek od godziny 13:00 do godziny 15:00 w siedzibie Ośrodka.
Wszystkie skargi wpływające do Ośrodka podlegają rejestracji w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez kancelarię Ośrodka – sekretariat.
- skarga nie może być przekazana do załatwienia osobie zainteresowanej lub w taki sposób związanej ze sprawą, że przy jej wyjaśnieniu mogłaby powstać wątpliwość co do bezstronności osoby prowadzącej postępowanie skargowe
- w przypadku skargi na pracownika Ośrodka jej załatwieniem zajmuje się bezpośredni przełożony
- skargi powinny być załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca
- do postępowania określonego w niniejszym rozdziale stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016r.,poz.23 z póz.zm.)